יום ראשון, 12 באפריל 2015

תכנות ופיתוח Mobile


פיתוח למובייל


מהו פיתוח? מהם השפות שבהם משתמשים לפיתוח לסביבת Apple ?

פיתוח למובייל יכול להתבצע לסביבת App Store כלומר פיתוח אפליקציות משחקים או כל דבר שתוכלו בסופו של דבר להוריד בחינם או בשתלום מחנות אפל (App Store) מדובר באפליקציות ל- iPhone iPad בלבד, לפיתוח זה יש שפה משלה: Objective C שפה מונחת עצמים מוכרת כSMALLTALK זוהי השפה היחידה שתוכלו לפתח אפליקציות!



סביבת הפיתוח Objective C


MAC כמובן של אפל ללא מקינטוש לא תוכלו לפתח או להריץ בדיקה לאפליקציה שפיתחתם, אז אם יש ברשותכם מקינטוש תוכלו להוריד את Xcode 6 ולהתחיל ללמוד ולכתוב קוד בשפת העצמים Objective C https://developer.apple.com בפעם הראשונה לאפליקציה הניסיונית שלכם.

את האפליקציה תוכלו להריץ עם אימולטור של אייפון לדוגמא, אך הרצת האפליקציה תבוצע offline ובכדי להעלות את האפליקציה החדשה שלכם לאפסטור תזדקקו להרשמה כמפתחים מורשים ב Apple ולקבל אישור העלאה לחנות App Store.


מה חדש ב Xcode 6 ?



טוב חדש מאוד שפת התחביר שפותחה לאחרונה מעניקה גמישות נהדרת כגון “Jump to Definition” או “Open Quickly” אבל כל זה קורה בשפת Swift frameworks כיום תוכלו להעזר גם בניתוח אפליקציות שפותחו בשפת Objective C או בשניהם במקביל.
דבר נוסף ב Swift מעניקה לכם את האפשרות להקליד ולראות את השינוי בקוד באופן מיידי שזהו פרט חשוב לקיצור תהליכי עבודה בפיתוח אפליקציות.


על Objective-C



Objective-C הוא שפת תכנות העיקרית לכתיבת אפליקציה עבור iOS. שפת תכנות C היא שפה מונחה עצמים וזמן ריצה דינמי. Objective-C התחביר בנוי מרשת של אובייקטים של ​​C ומוסיף תחביר להגדרת פונקציות ושליטה בעיצוב באמצעות CLASSES.



שיווק האפליקציות


איך משווקים אפליקציה? פרסום זה גורם ראשוני של כל מי שיזם בתחום אך לגרום למשתמש להוריד אפליקציה זה דבר אחד לגרום לו לרכוש זה סיפור אחר. גירסת קלה (Lite) תעניק יתרון ברור חינם ללא תשלום כל גולש יוריד מידית לאייפון או iPad ומשם זה עניין שיווקי פשוט, נגמר הניסיון התאהבת באפליקציה? תשלם! זוהי שיטת שיווק די עיקרית לכל אפליקציה, בין אם זה משחק או אפליקציה חברתית ל-iPad ככה תוכלו להרוויח כסף על הפיתוח החדש שלכם.

המאמר נכתב באדיבות

GWEBSITE עיצוב אתרים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה