יום חמישי, 26 במרץ 2015

בניית אתרים בהתאמה אישית

על מקצועיות לא מתפשרים:


מעצב אתרים בהתאמה אישית יחסוך ממכם המון תסכול על כל פרט חשוב כגון: צור קשר, טלפון ועוד גורמים שחשובים מאוד כשגולשים נכנסים ולאתר. ברגע שפותחים אתר ומעצבים אותו, חשוב מאד לפנות לגורמים מקצועיים בתחום שיעשו את העיצוב בהתאמה אישית שלא יהיו לכם מגבלות בפורמט העיצוב.
עיצוב אתרים



בניית אתרים רספונסיבים עיצוב אתר רספונסיבי


עיצוב רספונסיבי הוא מושג שנולד בעקבות עלייתם של הסמארטפונים למעשה כל הטכנולוגיות ששינו את הדרך שבה אנחנו צורכים תוכן WEB. אם עד לפני כמה שנים גלישה באינטרנט נעשתה דרך מחשבי DESKTOP או מחשבים ניידים ברזולוציות זהות יחסית מה שהיה מאוד נוח למפתחים ומעצבים ודרש מהם עיצוב קבוע ולא משתנה, הרי שהיום קיימים מאות מכשירים מהם ניתן לגשת לאתרי אינטרנט כמו סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים נייחים, ניידים ואפילו LCD בהם צריך גם להתחשב, מכיוון שרוב הסיכויים שגישה לאתר אינטרנט שהותאם למחשב DESKTOP, לא יתאים לתצוגה במכשיר שמלכתחילה גודל המסך שלו קטן ב10" אינצ'ים לפחות… אותו כנ"ל לגבי מסכי LCD או אפילו מסכי מחשב (שרק ממשיכים לגדול), אם התאמתי את האתר לרוחב מסוים – צפייה במסך רחב יותר יעניק למשתמש יותר מדי שטח מת (White Space) ויפגע בחוויית הגלישה שלו.
האתר מגיב לגודל המסך בו הגולש צופה, ומשנה את גודל האתר בהתאם. גודל הגופנים משתנה בהתאם לגודל המסך של הגולש. התמונות המוצגות באתר משתנות לפי גודל הדפדפן. אין צורך באתר נוסף או אחסון לאתר נוסף. שינוי תוכן האתר באותו ממשק לניהול התוכן.


 בניית אתרים בהתאמה אישית


למה לבחור בבונה אתרים בהתאמה אישית? מכיוון שהאתר שלכם הוא חזות העסק שלך באינטרנט! ובניית אתרים מתוך תבנית מוכנה לעולם לא יספק את הרצונות שלך ובטח לגולש לא יהיה נעים לגלוש באתר שאינו ידידותי למשתמש. בניית אתר חייב להיות בהתאמה אישית כמובן, דגש על נוחות לגולש ועיצוב אתר עם ממשק UI נכון ומרשים יגרום ליותר גולשים להישאר באתר שלך.

המאמר נכתב באדיבות

GWEBSITE עיצוב אתרים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה