יום רביעי, 25 במרץ 2015

CMS WordPress – מערכת קוד פתוח לניהול הקמה ועיצוב אתרים



CMS WordPress – מערכת קוד פתוח לניהול הקמה ועיצוב אתרים


עיצוב אתר – וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן נוחה ומתקדמת להקמת רשת אתרים | עיצוב אתר וורדפרס מאוד דינמי ומערכת זאת מספקת תוכן משתנה ודינמי לדף הבית של האתר שלכם, עיצוב אתר וורדפרס מתקדם ונוח למשתמש המערכת נוחה, יעילה, נפוצה ובעיקר – פתוחה לבניית אתרים, עיצוב אתרים תדמתיים, וניהול של אתרי אינטרנט.gwebsite מספקת קוד פתוח ללא כבילות לחברה ומערכת וורדפרס ניתנת לניהול על ידי כל חברה לבניית אתרים.

בניית אתרים בוורדפרס - מערכת קוד פתוח לניהול הקמה ועיצוב אתרים

בניית אתרי וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס "open source" שהוא בעצם קוד פתוח כלומר אין התחייבות לאותה החברה לבניית אתרים כל מתכנת יוכל בעתיד לבצע כל שינוי שתרצו!
וורדפרס מערכת ניהול תוכן נוחה ומתקדמת להקמת אתרים. בניית אתרי וורדפרס אשר המבנה שלהם בעל תוכן משתנה ודינמי, אתר וורדפרס מתקדם ונוח למשתמש! המערכת נוחה, יעילה, נפוצה ובעיקר פתוחה לבניית אתרים.gwebsite מספקת קוד פתוח ללא כבילות לחברה ומערכת וורדפרס ניתנת לניהול על ידי כל חברה לבניית אתרי וורדפרס.

בניית אתרי וורדפרס במערכת ידידותית ורשמית של מערכת ניהול תוכן פתוחה | מעל 60 מיליון אנשים בחרו בעיצוב אתר וורדפרס

וורדפרס היא המערכת הטובה ביותר לניהול הנוכחות שלכם באינטרנט וורדפרס מצטיינת כפתרון מקיף לאתרי אינטרנט והיא גמישה מספיק בשביל למלא כמעט כל צורך.עיצוב אתר וורדפרס מקנה אפשרות ליצור דף בית דינמי לחלוטין.

למה חשוב לחברות גדולות לבנות אתר בקוד פתוח?



עיצוב אתרים לחברות גדולות בקוד פתוח אינו נפוץ! רוב החברות לעיצוב אתרים אינן מעוניינות לספק מערכת בקוד פתוח ללקוח, לאחר הגשת האתר רבים נתקלים בבעיות ניהול התוכן ושינויים גרפיים לאתר, לכן חשוב לציין שבניית אתרים בחברות גדולות לעיתים עלול להיות בעייתי וכשדבר זה קורה הלקוח בעל האתר אינו יכול להעביר את הניהול השוטף למתכנת אחר מכיוון שגם הקוד סגור!

עיצוב אתר במערכת קוד פתוח הרבה יותר גמישה גם לתפעול וגם לתכנות חוזר על ידי כל מי שבעל ידע בתכנות אתרים ולכן מומלץ לבחור בחברה לעיצוב אתרים אשר תעניק לכם קוד פתוח וממשק ניהול נוח, ממשק הניהול בקוד פתוח הרבה יותר נוח לשימוש במיוחד בממשק הניהול WordPress מכיוון שקוד סגור נוצר על ידי ממשק ניהול אשר פותח על ידי החברה ואין בכלל להשוות את הנוחות בינהם כמעט ואין חברה בעולם אשר יכולה להתחרות בממשקים WordPress, Joomla, Drupal.



פיתוח אתרים במערכות CMS כגון וורדפרס, ג'ומלה ודרופל יעניק לכם אתר מעוצב ועדיין פונקציונלי באופן מלא בעבר המערכות המתקדמות לא היו קיימות הסקריפטים היו מוגבלים ביכולת אירגון מידע באתרי אינטרנט!

לכן פיתוח אתרים במערכות אלו לא היה מעולם אפקטיבי יותר לכל עסק אשר מעוניין להקים אתר תדמית, אתר פורטל, עיצוב אתר מכירות, עיצוב אתרי תדמית, עיצוב אתרי פורטפוליו או כל דבר אחר לכן הודות ליכולות של מערכות ניהול תוכן שעושות את רוב העבודה השחורה עבור יוצרי אתר.


 gwebsite.co.il המאמר נכתב באדיבות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה