יום ראשון, 14 ביוני 2015

למה לבחור בבניית אתר בהתאמה אישית? ורצוי HTML5! - TheMarker Cafe



למה לבחור בבניית אתר בהתאמה אישית? ורצוי HTML5! - TheMarker Cafe




על מקצועיות לא מתפשרים: מעצב אתרים בהתאמה אישית יחסוך ממכם המון תסכול על כל פרט חשוב כגון:צור קשר, טלפון ועוד גורמים שחשובים מאוד כשגולשים נכנסים ולאתר. ברגע שפותחים אתר ומעצבים אותו, חשוב מאד לפנות לגורמים מקצועיים בתחום שיעשו את העיצוב בהתאמה אישית שלא יהיו לכם מגבלות בפורמט העיצוב.



חיפוש אחר מעצבי אתרים:
ברגע שתעזרו בצוות מקצועי שיעצב עבורכם את האתר העסקי שלכם תוכלו באופן משמעותי להגדיל את הרווחים שלכם, גולשים שייכנסו לאתר ויתרשמו מהעיצוב שהושקע לבטח יצליחו להתרשם גם מהשירות והמוצרים המתפרסמים בו יתרה מכך, ניתן אף לומר כי אפילו אם לא מכירים את העסק, ישנה תחושה שמדובר בעסק רציני, איכותי ומצליח כאשר האתר מעוצב כראוי.


כמה עולה לעצב אתר?

המחירים כיום בשנת 2016: נעים בין 2400 - 10,000 לאתר תדמית, ההבדלים הניכרים הם:
תבנית תמיד תיהיה זולה המתכנת לא ישקיע המון זמן ולרוב הקמה כזאת ועיצוב אתר שכזה לא בר שינוי אינו גמיש לאלמנטים וטכנולוגיות עיצוביות חדשות, אבל ככל שהמחיר יעלה כך ההתאמה האישית תהיה ברמה גבוהה יותר, עיצוב אתר זה לא רק לעצב אלה גם להעביר את המסר וללא שינוי במבנה האתר לא תוכלו לקבל את המוצר שבאמת מגיע לכם!

יש בכלל סיכוי שיהיה אפשר למצוא מחירון בניית אתרים מסודר אשר ישקף את המציאות הכואבת? שזהו תחום אפל ואינו ברור למה אתם נכנסים.

אם הדבר הראשון שאתם מחפשים זה מחירון אז כנראה שתתחילו להבין מהם היעדים שיש לאתר וכמה שמן וכסף אתם מוכנים להשקיע במיזם או הפיתוח החדש שלכם!

איך משפיע עלינו עדכון אלגוריתם הדירוג של גוגל?
The Marker
משהיה ניכר שהאמצעים ההסברתיים אינם מניעים לשינוי מהותי בחוויית הגלישה במובייל, הודיעה גוגל בצעד דרמטי על הכנסת הקריטריון של שימושיות במובייל לאלגוריתם דירוג האתרים. כלומר, דפים שאינם מותאמים לשימוש במובייל ירדו בדירוג התוצאות. מנגנון הבדיקה שאותו פיתחה גוגל בודק עקרונות חווית משתמש במובייל כגון גודל גופן, גודל הלחצנים והמרחק ביניהם, שימוש בפלאש שאינו נתמך בדפדפני מובייל וכד'. גוגל ממליצה על אתרים רספונסיביים לטובת התאמה למכשירים ניידים. אתר רספונסיבי משתנה בהתאם לרזולוציה של המכשיר והאלמנטים בו מתאימים ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה