יום שישי, 8 בינואר 2016

שפת תגיות


עיצוב אתרים - שפת תגיות




עיצוב אתרים מתחיל משפת תגיות HTML הבסיס הוא שפת תגים שהדפדפן מבצע רינדור ומעבד את ה-HTML שהיא שעצם שפת תגיות, ישנם תגיות מאמר או הדר שזה החלק העליון של אתר אינטרנט אז ככה מתחילים בעיצוב אתרים באינטרנט הכל התחיל בעבר שנות ה-80 היה הHTML די פשוט כיום HTML שפת תגיות היא התפתחה לטכנולוגיות כמו HTML5 שזה סינטקס יותר ידודותי לנייד בנוסף לתגיות חדשות שנראו בשנים האחרונות כגון:



HTML שילוב עם עיצוב בCSS







ועוד תגיות HTML שהיו הבסיס כיום השפה התפתחה וניתן להעניק ID או CLASS לכל תגית ומשם ניתן לסגנן ולעצב את התגיות הקובץ הסטייל שנקרא: STYLE.CSS ומכאן כבר אתם תזדקקו לידע בשפת CSS לעיצוב שם גם ניתן להטמיע את הגרפיקה כגון תמונות JPEG או PNG שהם יופיעו לפי הקוד שנכתוב עבור הדף HTML.


HTML



באופן כללי, קוד HTML הוא ראשי תיבות של Hyper Text Markup Language , כלומר שפת מחשוב לעיצוב ולהגדרה של דפים של אתרי אינטרנט באמצעות סימנים המוגדרים בתקן בינלאומי המצוי תחת פיקוח וגם מצוי בפיתוח. התקן קובע מקובּלות של תִכנות ושל פענוח התוכן המתוכנת. בשנות התשעים של המאה העשרים עודכנו ארבע גרסאות של קוד HTML . המשוכללת שבהן אמורה להביא את המשתמש למצב שבו מה שהוא מזין ורואה, זה מה שיקבל וגם הגולש יראה.
בניית אתרים לעסקים קטנים

עיצוב אתרים: לקדם את העסק שלך 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה