יום שישי, 29 ביולי 2016

איך מפרסמים בגוגל?

articles.co.il
איך מפרסמים בגוגל?: יש שני סוגי מתכנתי אתרים האחד אינו מתחשב שהאתר צריך גם להתפרסם בגוגל והשני מקדם אתרים אשר במהלך בניית האתר מתכנת כדי לעמוד בסטנדרטים של גוגל,עכשיו תחליטו אתם במי הייתם בוחרים!
עיצוב אתרים 5 טיפים להישרדות לבעלי עסקים חשוב לציין שמאמר זה אינו מסקר באופן פרטני טכנולוגיות לעיצוב אתרים, חשוב לבדוק את החברות במשק באופן קפדני ולהשוות את הנתונים שיש לכל חברה לבניית אתרים להציע כיום לעסקים. חשוב גם שתבצעו רשימת דרישות לעסק שלכם לפני כך לא תקבלו אתר חצי פונקציונלי.


בלוג חדשות ומידע בנושא WEB

5 טיפים לעיצוב אתר

יול 24, 2016 | 5 טיפים לעיצוב אתר מקצועי, חשיבותו של אתר שמעוצב להענות על הצרכים של בעל אתר אינטרנט.
איך מתחילים?
ראשית מבנה הממשק צריך להיות פשוט ונוח לניווט, חשוב לעצב אתר Responsive Design בלבד, אתר שלא מותאם למובייל לא יהיה נגיש לקהל הגולשים מהנייד. הממשק צריך להכיל קריאה לפעולה, יצירת קשר, אודות ושאלות נפוצות או המלצות. זהו פרט חשוב שכל מרכיבי האתר יהיה ברורים לניווט, בטוח שכולכם הגעתם לאתרי אינטרנט שלא ניתן למצוא דרך ליצירת קשר או שפשוט קשה למצוא את הדף אינטרנט המבוקש. אז חשוב לתכן אתר פשוט ונגיש.

מהו פרויקט AMP?

יול 18, 2016 | איך להתחיל עם דפי אינטרנט מואצים Accelerated Mobile Pages האצת מהירות טעינה (AMP)? Google הופכת בימים אלו את סריקת האינדקס של מנוע החיפוש לסריקת דפי AMP דפים ניידים מואצים לתוצאות החיפוש הסלולריות שלה, מאמר זה מסביר כיצד ניתן לסמן את הדפים הניידים שלך עם נתונים מובנים (Rich Snippets) עבור חוויית משתמש טובה יותר לטלפונים ניידים.
נכתב על ידי מומחה בחברה לעיצוב אתרים gWebSite


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה