יום שני, 18 ביולי 2016

מהו פרויקט AMP?

מהו פרויקט AMP? - gWebSite



מהו פרויקט AMP?

איך להתחיל עם דפי אינטרנט מואצים  Accelerated Mobile Pages האצת מהירות טעינה (AMP)?

Google הופכת בימים אלו את סריקת האינדקס של מנוע החיפוש לסריקת דפי AMP דפים ניידים מואצים לתוצאות החיפוש הסלולריות שלה, מאמר זה מסביר כיצד ניתן לסמן את הדפים הניידים שלך עם נתונים מובנים (Rich Snippets) עבור חוויית משתמש טובה יותר לסמארטפונים וניידים. דפי אינטרנט מואצים של גוגל (AMP) הפרויקט יוצא לדרך. 

למה צריך AMP ? גוגל הפרידה בין האינדקס שלה לניידים ולמחשבים נייחים מסיבה של ניתור מידע וגם חוויית המתמשים שלה בחיפוש, ידוע שגוגל מעיניינת רק בתוצאות רלוונטיות אבל לא די בכך אלה גם המהירות טעינת עמוד אינטרנט חשוב לענקית הפרסום, מסיבות אלו נוצר בשנת 2016 ויחל להיות בשנת 2017 אינדקס שיכיל דפי AMP כבר כיום ניתן למצוא מטע תוצאות עם דפי אינטרנט מואצים.

לדף הבית של AMP https://www.ampproject.org/

מאמר זה נכתב על ידי מייסד אתר gWebsite עיצוב אתרים

מהו פיתוח אתרים במערכות קוד פתוח? מהירות טעינת אתר מחירון עיצוב אתרים מיתוג אתרים מעצב אתרים ניהול אתרים ניהול תוכן WordPress סטודיו לעיצוב אתרים עיצוב אתר עיצוב אתר נגיש עיצוב אתר רספונסיבי עיצוב אתרי אינטרנט עיצוב אתרים עיצוב אתרים בפוטושופ עיצוב תדמית באינטרנט עיצוב אתרים חוויית משתמש עיצוב אתרים למובייל עיצוב אתרים מקצועי עיצוב גרפי עיצוב דף נחיתה לעסק עיצוב לוגו עיצוב ממשק משתמש UI עיצוב תדמית באינטרנט פיתוח אפליקציות פרסום בגוגל קידום אתרים בזול קידום עסקים קטנים tapuz gWebsite

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה